Atjaunots 14.04.2023.
Mākslīgā Intelekta atbalsts paātrinātai matemātikas apguves pieejai (AI4Math) ir starpdisciplinārs ar saimniecisku darbību nesaistīts rūpniecisks pētījumu projekts, kur matemātikas, pedagoģijas un IKT nozaru speciālistu kopdarbības rezultātā tiks veicināta cilvēkresursu attīstība, palielinot matemātikas izglītības daudzveidību, pieejamību, motivāciju, iesaisti un atbilstību STEM nozaru nākotnes vajadzībām.
Projekta mērķis ir izstrādāt starpdisciplināru matemātikas atbalsta stratēģiju, izmantojot Mākslīgā Intelekta (AI), Lielo Datu un stimulējošas izglītības apguves pieejas, tādā veidā sekmējot valsts Viedās Specializācijas Stratēģija (VSS) ietvaros noteikto 5.jomu (IKT) un 5.izaugsmes prioritāti modernas un nākotnes darba tirgus prasībām atbilstošas izglītības sistēmas izveidei, kas veicina tautsaimniecības transformāciju.
Uzņēmumi turpinās digitāli attīstīties, lai veidotu nākamās paaudzes uzņēmējdarbību un meklētu ceļus turpmākai izaugsmei. Ir skaidrs, ka katram no nākotnes tehnoloģiju koda vārdiem (Blockchain, Big Data, Virtual Reality, AI, Cloud Computing, Cyber Security, Cryptocurrency, Robotic, Quantum computing etc) pamatā ir jābūt matemātikas prasmēm. Tieši matemātika tiek uzskatīta par pamatu citām zinātnēm, kurai ir nozīmīga loma ikdienas un darba dzīvē. Matemātiku māca pilnīgi visās izglītības pakāpēs. Tā ir kļuvusi par svarīgu jomu tehnoloģiju, aprites ekonomikas un vides modelēšanas attīstībā. Tomēr skolēni joprojām domā, ka matemātikas apguve ir garlaicīga. Starptautiski pētījumi norāda vairākas satraucošas indikācijas, kuras saistās ar matemātikas apguvi un ir aktuālas vēl joprojām: 1) ir ļoti maz cilvēku, kuri ar prieku atceras savas matemātikas stundas; 2) daudziem skolēniem nav intereses, prieka un motivācijas mācīties matemātiku; 3) skolēnu attieksme būtiski ietekmē sasniegumus matemātikā; 4) lielu daļu skolēnu mēs pazaudējam mācību procesā; 5) matemātikas mācību satura samazināšana un atvieglošana nav devusi dziļākas zināšanas un labākus rezultātus.
Plānotie rezultāti
Projekta aktivitāšu ietvaros tiks:
1) veikts salīdzinošs pētījums par digitālā laikmeta lietotāju paradumu maiņu;
2) izstrādāts starpdisciplinārs Mākslīgā Intelekta risinājumu balstīts tehnoloģiju prototips matemātikas apmācībai ar Lielo Datu pieeju izaugsmes vērtēšanai, pielāgojot funkcionalitāti vispārējās izglītības matemātikas mācību saturam;
3) izveidota stimulējoša matemātikas apguves pieejas stratēģija.
Īstenošanas laiks: 01.04.2020. - 31.03.2023.
Projekta vadītāja: SSII pētniece, dr. math. Aija Cunska
Projekta numurs: 1.1.1.2/VIAA/3/19/564
Zinātniskais konsultants: dr. phys. Atis Kapenieks
Projekta budžets: 133 805,88 EUR
Darba pakotnes:
- Mērķtiecīga projekta vadība
- Digitālā laikmeta lietotāju paradumu maiņas salīdzinošs novērtējums
- Starpdisciplinārs AI risinājumu balstīts tehnoloģiju prototips
- Stratēģija paātrinātai matemātikas apguves pieejai
Partneri
SIA „Riga Coding School”, Republikas laukums 3-16, Rīga, LV-1010, Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.
SIA "TechGym", Ventspils Augsto Tehnoloģiju parks 1, Ventspils, LV-3602, Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.
Gateway School of English, GSE, No.1, Bosfru Street, San Gwann (St Julian’s), Malta, Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.
Maltas Universitāte, Msida MSD 2080, Malta, Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.
RTU, Cēsu studiju un zinātnes centrs, prototipēšanas darbnīca “TheLab”, Piebalgas iela 3, Cēsis, LV4101, Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.
SIA “Asya”, Pils iela 17, Ventspils, LV3601, Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.
Paveiktās aktivitātes
- Projekta idejas prezentācija ikmēneša pēcdoktorantu seminārā (04.2020.)
- Sagatavots kvalitātes plāna apraksts apakšaktivitātei “WP1.1. Pētījumu projekta informatīva rokasgrāmata un kvalitātes plāns” aktivitātes “WP1. Mērķtiecīga projekta vadība” ietvaros (04.2020.)
- Sagatavota informatīva rokasgrāmata apakšaktivitātei “WP1.1. Pētījumu projekta informatīva rokasgrāmata un kvalitātes plāns” aktivitātes “WP1. Mērķtiecīga projekta vadība” ietvaros (05.2020.)
- Dalība un sertifikāta iegūšana tiešsaistes studiju kursā “Mākslīgā intelekta elementi” (sadarbībā ar RTU un Helsinku Universitāti) (05.2020.)
- Īstenoti profesionālās pilnveides kursi par Lielo Datu analīzi ar Python (sadarbībā ar SIA “Riga Coding School”) (06. – 08.2020.)
- Iesniegtas un apstiprinātas tēzes starptautiskai zinātniskai konferencei ICEEPSY`2020 (The International Conference on Education and Educational Psychology) (06.2020.) iceepsy2020_abstract_book_program.pdf (futureacademy.org.uk)
- Dalība profesionālās pilnveides kursos par Lielo Datu analīzi ar SQL (sadarbībā ar SIA “Riga Coding School”) aktivitātes WP2.5. ietvaros (09. – 10.2020.)
- Dalība starptautiskā zinātniskā konferencē ICEEPSY`2020 (The International Conference on Education and Educational Psychology) ar prezentāciju “Effective Learning Strategies and Artificial Intelligence support for accelerated math acquisition” aktivitātes WP2.4. ietvaros (6.10.2020. – 8.10.2020.)
- Praktiska semināra vadīšana un prezentācija Vidzemes Augstskolas 11. konferencē - praktiskā seminārā pedagogiem “IZGLĪTĪBAS TEHNOLOĢIJU INTEGRĒŠANA MĀCĪBU PROCESĀ” aktivitāšu WP2.7. un WP2.9. ietvaros, prezentējot projekta rezultātus (21.10.2020.)
- Fokusgrupas diskusijas vadīšana Trikātas pamatskolā, Beverīnas novadā ar mērķi iesaistīt skolvadību un matemātikas skolotājus problēmu apzināšanā Attālināto mācību periodā (14.10.2020.)
- Pētījumu projekta publicitātes pasākums E.Glika Alūksnes Valsts ģimnāzijas 10.-12.klašu skolēniem un skolotājiem akcijas "Atpakaļ uz skolu" ietvaros ar prezentāciju “ES aktualitātes un mana darba pieredze” (02.12.2020.)
- Mobilitāte un tīklošanās brauciens uz Maltas Universitāti ar mērķi iepazīt Maltas izglītības sistēmu un veikt pētījumu par digitālā laikmeta lietotāju paradumu maiņu, kā arī mācības pie sadarbības partnera “Gateway school of English” (03.03.2021. – 30.04.2021.)
- Ētikas komisiju (Maltas Izglītības Ministrijas un Vidzemes Augstskolas) pieteikumu sagatavošana aktivitātes WP2.1. ietvaros (04. – 05.2021.)
- Dalība starptautiskā zinātniskā konferencē INTED`2021 (15th annual International Technology, Education and Development Conference) ar prezentāciju “Distance learning reveals the necessity of Artificial Intelligence solutions for accelerated learning of mathematics” (8.03.2021. – 9.03.2021.)
- Dalība starptautiskā zinātniskā 79. Latvijas Universitātes konferencē - sadaļā “Modernā elementārā matemātika un matemātikas mācīšana” ar prezentāciju “Dažas efektīvas stratēģijas ātrākai matemātikas apguvei” (18.03.2021.) https://www.fmof.lu.lv/par-mums/zinas/zina/t/65322/
- Tīklošanās aktivitātes Biznesa augstskolas Turība XXII Starptautiskā zinātniskā konferencē “Mākslīgais Intelekts un Zaļā domāšana” (21.04.2021. – 22.04.2021.)
- Dalība starptautiskā zinātniskā konferencē CSEDU`2021 (13th International Conference on Computer Supported Education) ar prezentāciju “Technology-based Interdisciplinary Approaches to Accelerated Learning of Mathematics” (23.04.2021. – 25.04.2021.)
- Tīklošanās aktivitātes un dalība Eiropas Zinātnieku nakts 2021 pasākumos ar stenda prezentāciju “Mūsdienīgi risinājumi paātrinātai matemātikas apguvei vispārizglītojošās skolās” (30.04.2021.) https://www.zinatniekunakts2021.lv/posters
- Praktiska semināra vadīšana Valmieras skolu matemātikas skolotājiem par tēmu “Dažas efektīvas stratēģijas ātrākai matemātikas apguvei” ar mērķi prezentēt projekta rezultātus (19.05.2021.)
- Dalība starptautiskā zinātniskā konferencē SIE`2021 (15th International Scientific Conference “Society. Integration. Education”) ar prezentāciju “Important factors for more effective learning of mathematics” (28.05.2021. – 29.05.2021.)
- Ir nokārtoti dokumenti un ir saņemta Ētikas atļauja no Maltas Izglītības Ministrijas Pētniecības, mūžizglītības un nodarbinātības departamenta veikt visu Maltas valsts skolu skolēnu elektronisku aptauju pētniecības projekta rezultātu sasniegšanai (31.05.2021.)
- Tīklošanās aktivitātes un dalība Latvijas Valsts izglītības satura centra (VISC) īstenotā projekta “Kompetenču pieeja mācību saturā” (Skola2030) konferencē “Logos: tehnoloģijas labākai izglītībai” ar stundu garas sesijas “1.5. Tehnoloģiju balstītas starpdisciplināras pieejas paātrinātai matemātikas apguvei” vadīšanu (16.08.2021. – 17.08.2021.) Sesiju ieraksti: https://skola2030.lv/konference-logos
- Ir iesniegtas un apstiprinātas tēzes starptautiskai zinātniskai konferencei ICERI2021 (14th annual International Conference of Education, Research and Innovation) (08.2021.)
- Publikācija Cunska, A. (2021). Technology-based Interdisciplinary Approaches to Accelerated Learning of Mathematics. In Proceedings of the 13th International Conference on Computer Supported Education - Volume 2: CSEDU, ISBN 978-989-758-502-9, ISSN 2184-5026, pages 114-121. DOI: 10.5220/0010473901140121 ir atlasīta iekļaušanai izdevēja Springer grāmatā “Communications in Computer and Information Science” (CCIS) (08.2021.)
- Praktiska semināra vadīšana un prezentācija Vidzemes Augstskolas 12. konferencē - praktiskā seminārā pedagogiem “Skola un Zinātne” aktivitāšu WP3.5. un WP3.8. ietvaros, prezentējot projekta rezultātus (22.10.2021.)
- Dalība VIAA organizētajā tiešsaistes jaunatnes forumā “Zinātne mums apkārt", lai iepazīstinātu jaunatni ar pētījumu rezultātiem aktivitātes WP3.8. ietvaros (04.11.2021.) Ieraksti: https://www.facebook.com/PostDocLatvia/videos/4888510931161617 un https://www.youtube.com/watch?v=X7oZd2L8CFo&t=1115s
- Dalība starptautiskā zinātniskā konferencē ICERI`2021 (14th annual International Conference of Education, Research and Innovation) ar prezentāciju “Taxonomy of Technology-based Support for Accelerated Learning of School Math” (08.11.2021. – 09.11.2021.)
- Mobilitāte un tīklošanās brauciens uz Maltas Universitāti ar mērķi praktizēties un IKT fakultātes Mākslīgā Intelekta departamentā attīstīt ideju pat tehnoloģiju prototipa izstrādi, kā arī mācības pie sadarbības partnera “Gateway school of English” (14.11.2021. – 19.12.2021.)
- Dalība ar pieredzi un mācības Latvijas skolu projekta Skola2030 Izgītības tehnoloģiju mentoru programmā (01.09.2021. – 31.12.2021.)
- Intervijas ar skolēniem un skolotājiem Smiltenes novada Grundzāles pamatskolā, lai noteiktu un precizētu tehnoloģiju prototipa mērķa grupas, kā arī sagatavotu sižetu raidījumam “Zinātne tuvplānā” (18.01.2022.)
- Dalība raidījumā “Zinātne tuvplānā” par tēmu “Mākslīgais Intelekts un matemātikas mācīšana” (26.01.2022.) Ieraksts: https://www.retv.lv/raidijums/zinatne-tuvplana/zinatne-tuvplana-s2e7
- Rezultātu attīstībai Eiropas Savienības projektu konkursā "ERASMUS-EDU-2022-PI-FORWARD-LOT1" iesniegts pētniecības un inovāciju projekta pieteikums (03.2022.)
- Dalība starptautiskā zinātniskā 80. Latvijas Universitātes konferencē - sadaļā “Modernā elementārā matemātika un matemātikas mācīšana” ar prezentāciju “Vērtībās balstīta matemātikas apguve” (17.03.2022.)”
- Prezentācijas par pētniecības projekta progresu ikmēneša pēcdoktorantūras pētnieku seminārā (20.01., 24.02., 29.03.2022.)
- Dalība visLatvijas skolēnu Ēnu dienās, Vidzemes Augstskolā prezentējot pētījuma rezultātus (06.04.2022.)
- Latvijas Investīciju un Attīstības Aģentūrā (LIAA) Pirmsinkubācijas programmu projektu konkursā apstiprināts pētniecības un inovāciju projekta pieteikums "Starpdisciplināra Mākslīgā Intelekta balstīta tehnoloģija matemātikas apguvei", lai nodrošinātu apmācības un mentoru atbalstu tehnoloģiju prototipa attīstībai (01.04.2022. – 30.11.2022.)
- Komandējums un tīklošanās brauciens uz starptautisku zinātnisku konferenci InPACT`2022 (International Psychological Applications Conference and Trends), kurā tika sniegta prezentācija “Learning habits: Does the digital generation have digital stress and how does it affect the learning of mathematics?” (21.04.2022. – 28.04.2022.)
- Sadarbības līgums Nr. 7-7/14 (PostDoc 564/2002-1) atbilstoši cenu aptaujai “ViA 2022-01/1.1.1.2. Matemātikas apguves tehnoloģiju prototipa sastāvdaļu izstrāde” ar sadarbības partneri “RTU Cēsu studiju un zinātnes centrs” (11.03.2022. – 31.05.2022.)
- Novadīti un iesniegti divi bakalaura darbi ViA Inženierzinātņu fakultātes Informācijas Tehnoloģiju specialitātē: 1) Toms Bauģis “Mobilās lietotnes prototipa izstrāde matemātikas apguvei ar Mākslīgā Intelekta atbalstu”, 2) Artis Tauriņš “Mākslīgais Emociju Intelekts matemātikas kompetences paaugstināšanai” (01.10.2021. – 16.05.2022.)
- Tīklošanās aktivitātes Latvijas skolu projekta “Skola2030” konferncēs “Praktiski. Lietpratībai. Latgale” un “Praktiski. Lietpratībai. Vidzeme” (05.04.2022. – 07.04.2022.)
- Atbilstoši pētījumu projekta tematikai ir recenzēti trīs, kā arī novadīti un aizstāvēti trīs bakalaura darbi ViA Inženierzinātņu fakultātes studentiem: 1) Toms Bauģis “Mobilās lietotnes prototipa izstrāde matemātikas apguvei ar Mākslīgā Intelekta atbalstu”, 2) Artis Tauriņš “Mākslīgais Emociju Intelekts matemātikas kompetences paaugstināšanai”, 3) Kaspars Bukavs “Skārienjūtīga paliktņa prototipa izstrade matemātikas apguvei” (01.10.2021. – 09.06.2022.)
- Sadarbībā ar RTU Cēsu studiju un zinātnes centru ir izstrādāts tehnoloģijas prototips matemātikas apguvei (11.03.2022. – 08.06.2022.)
- Zinātnisks raksts "Creation of a Teacher Support System for Technology-enhanced Accelerated Learning of Math in Schools" ir apstiprināts un sagatavots publicēšanai Springer grāmatā “Computer Supported Education” un žurnāla “Communications in Computer and Information Science” (CCIS) 1624. sējumā (08.2022.)
- Rezultātu attīstībai Fundamentālo un lietišķo pētījumu projektu konkursā ir iesniegts pētniecības un inovāciju projekta pieteikums (08.2022.)
- Stenda prezentācija ViA personāla mācībās “Vidzemes Augstskola un E3UDRES2: uzņēmīga un inovatīva Nākotnes Universitāte” (26.08.2022.)
- Sadarbības līgums atbilstoši cenu aptaujai “Par programmētāja pakalpojumiem aplikācijas izstrādei” ar sadarbības partneri SIA “Asya” (27.09.2022. – 31.03.2023.)
- Tehnoloģiju prototipa testēšana ViA Zinātnieku nakts pasākumā “Pielaiko Zinātni” (30.09.2022.)
- Tīklošanās aktivitātes un projekta rezultātu prezentācija Latvijas fizikas skolotāju gada konferencē Valmieras Valsts ģimnāzijā (15.10.2022.)
- Tīklošanās aktivitātes un projekta rezultātu prezentācija Latvijas skolu projekta “Skola2030” skolotāju tālākizglītības konferencē Rēzeknes Valsts ģimnāzijā (18.10.2022.)
- Komandējums un tīklošanās pasākums starptautiskā zinātniskā konferencē ICERI`2022 (15th annual International Conference of Education, Research and Innovation) Seviļā, Spānijā ar prezentāciju “A technology-value synergy model for learning math that evokes emotions and creates the best learning moments” (04.11.2022. – 12.11.2022.)
- Tīklošanās pasākums starptautiskā zinātniskā tiešsaistes konferencē ELECS`2022 (6th European Conference on Electrical Engineering & Computer Science) ar prezentāciju “Prototype of Project AI4Math: Interdisciplinary and Innovative Technology for Accelerated Learning of Mathematics” (21.12.2022. – 23.12.2022.)
- Iesniegts pieteikums tehnoloģiju prototipa AI4Math izstrādes atbalstam LIAA Tehnoloģiju biznesa centra īstenotā programmā PROTOTECH 2.0 (15.03.2023.)
- Praktiska semināra vadīšana un prezentācija Vidzemes Augstskolas 13. konferencē - praktiskā seminārā pedagogiem "Vidzemes Augstskola: sadarbības partneris izglītībā", prezentējot projekta rezultātus (17.03.2023.)
- Iesniegta AI4Math projekta noslēguma atskaite (15.04.2023.)
Zinātniski raksti, indeksēti Web of Science:
Cunska, A. (2021) Technology-based Interdisciplinary Approaches to Accelerated Learning of Mathematics. In Proceedings of the 13th International Conference on Computer Supported Education - Volume 2: CSEDU, ISBN 978-989-758-502-9, ISSN 2184-5026, pages 114-121. DOI: https://doi.org/10.5220/0010473901140121
Cunska, A. (2021) Important factors for more effective learning of mathematics. SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION. Proceedings of the International Scientific Conference. Volume II, May 28th-29th, 2021, ISSN: 2256-0629, pages 139-150. DOI: https://doi.org/10.17770/sie2021vol2.6466
Zinātnisks raksts, indeksēts Scopus:
Cunska, A. (2022). Creation of a Teacher Support System for Technology-Enhanced Accelerated Learning of Math in Schools. In: Csapó, B., Uhomoibhi, J. (eds) Computer Supported Education. CSEDU 2021. Communications in Computer and Information Science, vol 1624. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-14756-2_10
Cunska, A. (2022). "Prototype of Project AI4Math: Interdisciplinary and Innovative Technology for Accelerated Learning of Mathematics", WSEAS Transactions on Business and Economics, vol. 19, pp. 1839-1848, ISSN: 11099526, DOI: 10.37394/23207.2022.19.165
Publikācijas:
Cunska, A. (2020) Effective learning strategies and Artificial Intelligence (AI) support for accelerated math acquisition. European Proceedings of International Conference on Education & Educational Sciences EpICEEPSY. 11th ICEEPSY’2020 International Conference on Education and Educational Psychology, e-ISSN 2672-8141, pages 118-129. ISBN: 978-1-80296-952-8. DOI: https://doi.org/10.15405/epiceepsy.20111.11
Cunska, A. (2021) Distance learning reveals the necessity of Artificial Intelligence solutions for accelerated learning of mathematics. INTED2021 Proceedings. 15tht International Technology, Education and Development Conference, ISBN 978-84-09-27666-0, ISSN 2340-1079, pages 2152-2160, DOI: https://doi.org/10.21125/inted.2021
Cunska, A. (2021) Taxonomy of Technology-based Support for Accelerated Learning of School Math. Proceedings of ICERI2021, pages 3647-3656, Conference 8th-9th November 2021, ISBN: 978-84-09-34549-6, ISSN: 2340-1095, DOI: https://doi.org/10.21125/iceri.2021.0875
Cunska, A. (2022) Learning habits: Does the digital generation have digital stress and how does it affect the learning of mathematics? Psychological Applications and Trends 2022, inSciencePress, pages 176-178, e-ISSN: 2184-3414, ISBN: 978-989-53614-1-0. DOI: https://doi.org/10.36315/2022inpact042
Cunska, A. (2022). A technology-value synergy model for learning math that evokes emotions and creates the best learning moments. ICERI2022 Proceedings, p: 7300-7305, ISBN: 978-84-09-45476-1, ISSN: 2340-1095, doi: 10.21125/iceri.2022.1860
Konferenču tēzes:
Cunska, A. (2020). Effective learning strategies and Artificial Intelligence (AI) support for accelerated math acquisition. EpICEEPSY, Volume 1, 11th ICEEPSY’2020 International Conference on Education and Educational Psychology, Retrieved from URL
https://www.europeanproceedings.com/article/10.15405/epiceepsy.20111.11
Cunska, A. (2021). Distance learning reveals the necessity of Artificial Intelligence solutions for accelerated learning of mathematics. INTED2021 (15tht International Technology, Education and Development Conference ) Proceedings, Retrieved from URL https://library.iated.org/view/CUNSKA2021DIS
Cunska, A. (2021). Technology-based Interdisciplinary Approaches to Accelerated Learning of Mathematics. CSEDU 2021 (13th International Conference on Computer Supported Education) Proceedings, Retrieved from URL https://www.scitepress.org/PublicationsDetail.aspx?ID=BSj3h4AhJ+Y=&t=1
Cunska, A. (2021). Important factors for more effective learning of mathematics. 15th International Scientific Conference "Society. Integration. Education" May 28-29, 2021, Rezekne Academy of Technologies, Retrieved from URL http://journals.rta.lv/index.php/SIE/article/view/6466
Cunska, A. (2021). Taxonomy of Technology-based Support for Accelerated Learning of School Math. ICERI 2021 (14th annual International Conference of Education, Research and Innovation) Proceedings, Retrieved from URL https://library.iated.org/view/CUNSKA2021TAX
Cunska, A. (2022). Learning habits: Does the digital generation have digital stress and how does it affect the learning of mathematics? 23-25 April – Madeira, Portugal, InPACT, International Psychological Applications Conference and Trends 2022, Book of Abstarcts, World Institute for Advanced Research and Science, Retrieved from URL: https://inpact-psychologyconference.org/wp-content/uploads/2022/04/InPACT-2022_Book-Abstracts.pdf
Cunska, A. (2022). Creation of a Teacher Support System for Technology-Enhanced Accelerated Learning of Math in Schools. In: Csapó, B., Uhomoibhi, J. (eds) Computer Supported Education. CSEDU 2021. Communications in Computer and Information Science, vol 1624. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-14756-2_10
Cunska, A. (2022). A technology-value synergy model for learning math that evokes emotions and creates the best learning moments. 15th annual International Conference of Education, Research and Innovation ICERI2022 Proceedings, Retrieved from URL https://library.iated.org/view/CUNSKA2022ATE
Cunska, A. (2022). Prototype of Project AI4Math: Interdisciplinary and Innovative Technology for Accelerated Learning of Mathematics. WSEAS Transactions on Business and Economics, ISSN / E-ISSN: 1109-9526 / 2224-2899, Volume 19, 2022, Art. #165, Retrieved from URL https://wseas.com/journals/articles.php?id=7341