PROJEKTI

ImGame

ES.png

 

KM.png

 

Eiropas Komisijas programmas “Radošā Eiropa” pētnieciskajā projektā ImGame (2022-2025) Vidzemes Augstskolā radīta izglītojoša digitāla vide ImGame, kas veltīta estētiskās iegremdēšanās (immersion) fenomenam laikmetīgajā mākslā. ImGame mērķis ir palīdzēt attīstīt pašlaik nepietiekami pārstāvēto mākslas spēļu kategoriju, kā arī nodot zināšanas par iegremdēšanās stilistiku un jauno autoru darbiem plašākai sabiedrībai.

Projektā strādājuši mākslinieki un pētnieki no trim valstīm (Latvija, Grieķija, Ungārija), turpinot izstrādāt mākslas spēles prototipu ArtSpace (2021), kas izveidots Vidzemes Augstskolā sadarbībā ar mediju māksliniekiem Kristapu Biteru un Ievu Vīksni. 

 

ImGame prototips pieejams šeit: https://imgame.va.lv/

 

Komanda:

Latvija

Vadošā pētniece, PhD Ieva Gintere (Vidzemes Augstskola)

Mākslinieks, zinātniskais asistents, mag.art. Alvis Misjuns (Vidzemes Augstskola, Latvijas Mākslas akadēmija)

Ungārija

Pētniece, PhD Ágnes Bakk, Moholy-Nagy University of Art and Design 

Digitālās vides mākslinieka asistents Kristóf Szabó

Grieķija

Pētnieks, PhD Emmanouel Rovithis, Ionian University

Digitālās vides skaņa: Vasilis Georgakopoulos

 

Projekta rezultāti

Q1 publikācija: Gintere, I., Rovithis, E., Bakk, Á. K., Misjuns, A. (2024). ImGame Project: a Comprehensive Theory of Immersive Aesthetics and Innovation in Serious Gaming. International Journal of Game-Based Learning, W. H. Tan, ed., vol. 14(1), available here.

Scopus zinātniskajā datubāzē: Gintere, I., Rovithis, E., Bakk, Á. K., Misjuns, A. (2024). ImGame: An Immersive Educational Environment to Teach Contemporary Art. Proceedings of the 16th International Conference on Computer Supported Education.

 

Projekts ImGame – Jaunās mākslas pētniecībā balstīta digitāla vide ar nopietnās spēles un iegremdēšanās estētikas elementiem Nr. 101054570

PP.jpg

Image
Image

Vidzemes Augstskola, Cēsu iela 4, Tērbatas iela 10, Valmiera, LV-4201, Latvija

Reģ. Nr. LV90001342592

KONTAKTI | REKVIZĪTI